Wolff noemt lek bij FIA bijzaak: 'Poging Red Bull om aandacht te verleggen'

14:43, 29 okt 2022
121 Reacties

Verschillende Formule 1-teams leken al informatie te hebben over de budgetcap-overschrijding van Red Bull Racing en Aston Martin voordat de teams zelf op de hoogte waren van de overtreding. Toto Wolff vindt het echter niet belangrijk om deze zaak verder uit te zoeken. Volgens de teambaas probeert Red Bull hiermee de aandacht te verleggen van de budgetcap-overschrijding.

Nu de straf van Red Bull Racing eindelijk bekend is gemaakt door de FIA, kan de F1-wereld zich focussen op de volgende vraag: Hoe kon informatie over de overschrijding van Red Bull uitlekken, terwijl het team zelf nog niet geïnformeerd was door de FIA?

In Singapore gingen er namelijk al verschillende geruchten rond over Red Bull. Ook verschillende teambazen leken meer te weten over de situatie. Zo was Toto Wolff er snel bij om zijn mening te geven over een mogelijke overtreding. Volgens Helmut Marko kan het niet anders dat er een lek is bij de FIA, maar de Mercedes-teambaas vindt dat niet relevant in deze situatie.

Wolff vindt lek bij FIA een bijzaak

"Het lek kwam niet van de FIA, maar van tien financieel directeuren die het hele jaar bij elkaar zitten om uit te zoeken wie wat heeft gedaan", vertelt Wolff in gesprek met Sky Duitsland. "Er is een overtreding begaan. Het doet er echt niet toe hoe het tot stand is gekomen. Een overtreding is een overtreding. Wie kletste erover? Ik denk dat het de financieel directeuren waren."

Red Bull vindt het een serieuze zaak dat er mogelijk een lek zit bij de FIA. Het team is wekenlang het slachtoffer geweest van vervelende geruchten. Zelfs kinderen van teamleden zijn in de speeltuin gepest vanwege de hele situatie. "Het is ook een totale bijzaak. Het is een poging van Red Bull om de aandacht te verleggen", benadrukt Wolff.

121 Reacties
Full_wet 29 oktober 2022 om 23:23+ 4

.

Frank van der Bijl 29 oktober 2022 om 21:20+ 165

Nou breekt mijn klomp de FIA zal dit tot de bodem uit moeten zoeken, wat is dit voor flauwekul van Wolff om dit bijzaak te vinden, eerst beschuldigingen de wereld in helpen en dan een onderzoek bijzaak vinden, die smerige beerput van Mercedes moet nu maar eens open. Als de FIA het niet doet, desnoods gaat Redbull dan naar een rechter wegens smaad met een boete van 10 miljoen dollar ofzo.

Wonder 29 oktober 2022 om 20:52+ 2180

Tuurlijk vindt hij het niet relevant, want dan moet hij met billen bloot van wij hij die info heeft gekregen.... Schijnheilig

User Avatar
Gentenaar 29 oktober 2022 om 20:45+ 13961

Die man is echt hilarisch!

Mariokart 29 oktober 2022 om 18:26+ 7

Een lek of niet doet inderdaad niks af aan het bedrog. Dus correct

Nasty Neutral 29 oktober 2022 om 18:19+ 707

Nou wordt het interessant... Iets te verbergen, mannetje?

MV133 29 oktober 2022 om 18:04+ 996

Toen hij in Singapore met veel misbaar vertelde over het aantal medewerkers dat zij hadden moeten ontslaan en dat ze gebruikte onderdelen moesten hergebruiken, kwam hij er bij SkyF1 mee weg door te zeggen dat het een algemeen bekend gericht was in de paddock.
Natuurlijk waren die zuigers van SkyF1 toen niet zo bijdehand om te vragen, waarom zij dan dat algemene gericht in de paddock helemaal niet kenden.

Ik raad een champ1- youtube video aan, waarin Ralf Bach nog even wat zegt over o.a. Toto.

User Avatar
Viper1962 29 oktober 2022 om 17:57+ 330

Hoezo aandacht verleggen, je bedoelt zeker de aandacht van je protege verleggen. dit hele gedonder begon kort nadat zij die positie heeft gekregen. Dus Herr Wolff indammen!

User Avatar
Jak64 29 oktober 2022 om 17:56+ 1220

Niemand die zich afvraagt of Toto dit zo zou gezegd hebben, of heeft gpblog weer eens een interview uit zijn context gerukt voor de clicx. Aan de hoeveelheid reacties lijkt dit laatste al zeker gelukt..

FCB33 29 oktober 2022 om 17:53+ 18512

3 maanden research en Toto wist het al maar verder niet van belang. Belangenverstrengeling is normaal bij AMG.

User Avatar
Red Rooster 29 oktober 2022 om 17:50+ 11729

Een week of drie geleden verschenen er in twee bladen artikelen over RBR en de budgetcap.
Daar heeft niemand het meer over, maar daar begon het mee.
Intussen heeft iedereen het over lekken naar Mercedes door FIA lid SAR en de rechtstreekse betrokkenheid van Wolff daarbij.
Die artikelen in die bladen doen er kennelijk niet meer toe.
Maar nu is mijn vraag: heeft er ook maar iemand hier een rechtsreeks bewijs gezien van de betrokkenheid van SAR en/of Wolff?
De beschuldigingen etc vliegen de pan uit hier, maar waar zijn die op gestoeld?
Ik zelf heb namelijk geen idee wat er gebeurd is en wie daarbij betrokken was. Was SAR sowieso wel betrokken bij de controles op de budgetten? Ik weet het niet.
Er kunnen zoveel mensen zijn die gelekt hebben. Was dat naar die bladen of naar Wolff? Wist de pers het eerst of wist Wolff het eerst? Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Dus, wie heeft er bewijzen van de betrokkenheid van die twee?

User Avatar
Gentenaar 29 oktober 2022 om 20:50+ 13961

Het gaat erom dat Toto hier helemaal niks over te zeggen heeft. Het is duidelijk dat er vertrouwelijke informatie is gelekt vanuit de FIA, naar wie is niet echt van belang hier.

Vanuit de FIA moer er onderzocht worden wie daar verantwoordelijk voor was en diegene moet gewoon de laan uit worden gestuurd.

Was het Mercedes info geweest die gelekt was had Toto nu een ander liedje gezongen denk je ook niet?

Julian_Mol 29 oktober 2022 om 17:10+ 147

Correctie: poging Wolff om de aandacht te verleggen.

Robterdam 29 oktober 2022 om 16:41+ 1436

Wolfje schuldig .

William Brooymans 29 oktober 2022 om 16:40+ 3855

Wacht maar tot er een iets is bij de FIA want geen voordeel voor Mercedes is. Hoe lang heeft ie wel niet zitten huilen over Masi?? 1 groot hypocriet circus

Michel Kuiper 29 oktober 2022 om 16:38+ 219

Bijzaak !!! is een van de grootste dwalingen binnen de sport..
Onderste steen moet boven komen

Troubels 29 oktober 2022 om 16:27+ 37

2021 Max world champion
2022 Max world champion en RBR world champion constructors
2023 Iden dito

Heb nog van geen enkele partij een officiële klacht gezien om dit te veranderen ongeacht al hun geblaat en gezaag en geklaag..

Dus: who fucking cares what the say, the facts are in the history books

Hansleushuis 29 oktober 2022 om 16:25+ 3

Hij zegt dus dat spionage eigenlijk maar bijzaak is en niet verder onderzocht hoeft te worden

Barre Brit 29 oktober 2022 om 16:21+ 2060

Dit noemen ze ook wel eens een schuldbekentenis. Een blinde ziet nog hoe dit verhaal van list en bedrog aan elkaar hangt.

User Avatar
Mille Miglia 29 oktober 2022 om 16:20+ 1213

Toto heeft gelijk, dat lek leidt af van het feit dat dit jaar onder zijn leiding een hondenhok van een auto deelneemt aan het WK. Zonder Russel en Hamilton had de W13 het midden veld niet ontstegen. Als volgend seizoen, na substantieel meer windtunnel tijd dan de top twee, er weer een ondermaatse bolide op de grid staat is er maar een echte bijzaak; Toto Wolff zelf.

User Avatar
BertRenkema 29 oktober 2022 om 16:19+ 629

m.a.w. Red Bull krijgt na de GP Singapore een berichtje van Toto z,n voormalig advocate dat de BC is overschreden bij Red Bull.
Op dat moment weet Toto ineens alle details van de BC overschrijding van Red Bull, terwijl die zelf nog niet eens wisten waar het precies over ging.
En dat noemt Toto, aandacht verleggen?
Blijkt nu toch echt wel, wat voor moeilijke jeugd hij heeft gehad 100%
Je zal maar zo’n kind gehad hebben pfffffff

User Avatar
jamamoto1 29 oktober 2022 om 16:15+ 498

Vieze en smerige wolff in schaapskleren die blaat als een schaap lijkt op een schaap en doet als een schaap, wat een schaap dat is! Hoe eerder weg hoe beter het is voor de F1 want hij en lewis ontnemen veel van het plezier wat ik altijd had aan de F1!

Kees Aben 29 oktober 2022 om 16:15+ 382

Bijzaak ????, ik vind informatie lekken nog veel erger als geld uitgeven aan een extra broodje ?.

User Avatar
MV33 29 oktober 2022 om 16:15+ 6080

Dat je over het budget heengaat, da’s niet netjes….

Maar dat je moedwillig (als ex werknemer van MB) informatie toespeelt aan teams in de rol van FIA vertegenwoordiger, vind ik buiten proportioneel en het onderzoeken méér dan waard !

En door deze houding aan te nemen van dhr. Wolff, weet ik het nu zeker dat het die troela is welke nog verleden jaar een rol had binnen zijn team ! Dat bagatelliseren van deze mijnheer ist zum kotzen…..

Joal246 29 oktober 2022 om 16:14+ 57061

Haha... serieus.deze overtreding is wat mij betreft erger dan van RBR. uitzoeken!!

Barre Brit 29 oktober 2022 om 16:23+ 2060

Zeker als je ziet in welke mate men zich misdragen heeft.

Marcel van Loon 29 oktober 2022 om 16:12+ 11

Hij verlegt de aandacht, ivm beschermi9ng werkelijke lek en vandaar waarschijnlijk ook de vleugel wel of niet.
Allemaal om ander nieuws te verhullen.
Pot verwijt de ketel.......

User Avatar
nelism 29 oktober 2022 om 16:10+ 1122

Ik vind dat Toto en die italiaanse spaghetti vreter ook een straf moeten krijgen stelletje opruiers

Adrie61 29 oktober 2022 om 16:09+ 76

Vieze gladjakker is het toch

User Avatar
Wâldpykje 29 oktober 2022 om 17:38+ 13251

Dat weten we al zolang.

User Avatar
Wâldpykje 29 oktober 2022 om 15:58+ 13251

Kijk extra een foto waar de vrienden op staan. Waarom deze foto GP Blog. Dit is dus wat we bedoelen. Extra provoceren.

User Avatar
Wâldpykje 29 oktober 2022 om 15:54+ 13251

Kijk daar is die viespeuk al weer.

GPH 29 oktober 2022 om 15:51+ 1548

Oh het hoeft überhaupt niet eens onderzocht te worden!
Kijk als je nou zegt enkel later en eerst cost cap overtreding afsluiten…soit.
Maar gewoon helemaal niet onderzoeken…wij van wc-eend…

Surya 29 oktober 2022 om 15:39+ 570

Ook weer zo’n opmerking om de aandacht te verleggen.
Waar gaat het de race liefhebber om?

It’s light’s out and away we go!!!!!!

User Avatar
F.P. van Riel 29 oktober 2022 om 15:36+ 831

Bijzaak omdat het lek, een ex werknemer van je is. Koekkoek

User Avatar
Nooitgedacht 29 oktober 2022 om 15:36+ 3205

Over afleiden gesproken ...
Wat als MB info data gelekt zou zijn.

Mistery Guest 29 oktober 2022 om 15:35+ 1364

FIA is altijd in het voordeel geweest van Mercedes. Dus snap dat hij dit soort onzin kraamt.

Baggs 29 oktober 2022 om 15:34+ 1393

Het lek is natuurlijk Hamilton, die ziet en hoort alles.
Zo zag hij de flexende vleugel van Max op grote afstand terwijl hij 300 Km per uur reed. Ook zag hij als enige een mogelijke overschrijding van de track limit in Austin. Verder was hij het die opmerkte dat de banden van Max te zacht waren opgepompt in Baku. Tevens is hij de hoofdontwerper van alle F1 stuurtjes.
Al met al is het niet ondenkbaar dat Hamilton ook een financiëel expert is en begreep dat RB teveel geld uitgaf. Gewoon door goed te kijken en te luisteren.

Marcuscar 29 oktober 2022 om 15:33+ 284

Wolf is een nare man, en hij is een bedreiging voor de formule 1. FIA zou deze man eruit moeten werken alleen al omdat hij te veel belangen en dus macht heeft. Weg ermee!

raloda 29 oktober 2022 om 15:29+ 696

Bijzaak?
Hij ontkent het dus niet.
De FIA moet vertrouwelijk zijn en dat zijn ze niet.
Hierdoor kunnen teams veel schade van ondervinden.
Het wordt tijd dat Wolf en Mercedes eens goed op hun nummer gezet worden.

User Avatar
Dutch reporter 29 oktober 2022 om 15:27+ 11206

Wat haalt die man toch een termen bij mij naar boven die ik helemaal niet wil zeggen! Ken niemand die toto uit de f1 schoppen. Vreselijke narcist!! Maar goed hij betaald de kontelikkers van de FIA wel, dus die kijken wel weg! Bah bah bah. Als er iemand nooit op de wereld had hoeven komen dan is hij het wel!

Maximus 29 oktober 2022 om 15:24+ 1860

Deze man is zooooooo slecht voor de sport.

Onafhankelijk persoon aanstellen die dit tot de bodem uitzoekt.

Gewoon schandalig hoe cijfers bij de concurrentie terecht komt.

En her team dat de cijfers heeft gelekt richting de buitenwereld keihard straffen.

Dat RBR fout zit , absoluut. Manier hoe dat verlopen is vanuit FIA waar iedereen 2 keer mag inleveren en RBR niet is belachelijk. Straf is de juiste straf . Accepteren en verder!

Veel voorbij zien komen aan reacties omtrent de schikking.

Schikking kan inderdaad schuld bekennen zijn . Met nadruk op kan!
Schikking kan ook zijn ! Kosten hoger uitpakken met rechtzaken dan de schikking of de strafmaat veel hoger !
Schikking kan ook zijn om de naam Red Bull niet meer schade op te laten lopen met negatief nieuws!

Zolang wij de beweegredenen niet weten kan je er niet over oordelen. Misschien heeft iedereen wel een beetje gelijk.

Grootste fout ligt bij de FIA. Veel regeltjes en manieren om je zaken af te dragen. Geen duidelijke richtlijn dus. Ook geen duidelijke richtlijn qua straffen.

User Avatar
Nooitgedacht 29 oktober 2022 om 16:01+ 3205

Heb de financial regulation gevonden....nu blijkt dat er een document is voor algemeen financial regulations, echter ook een apart document voor power units. Hoe die samen werken of tegenstrijdig zijn weet ik niet.
Bij deze google op de tekst en je krijgt downloadable pdf's:
F1 financial regulations 2022 FIA
&
Formula1 Power Unit financial regulations 2022 FIA
Ga die eens rustig bekijken....

Patje 29 oktober 2022 om 15:23+ 13888

Deze man gaat over lijken, dat is inmiddels wel duidelijk.

Wat hij nu doet is eigenlijk waar hij Horner van beschuldigd.

Naar ventje is het, maar hij komt ermee weg. Je voelt aan alles dat dit alles in de media totaal niet wordt opgepikt en dat is vreemd. Maar Red Bull doet in deze ook te weinig……..maar aan de andere kant ook weer niet: het is ook klasse door niet in de media te schreeuwen Hopelijk wordt dit achter gesloten deuren goed onderzocht

veelcolins 29 oktober 2022 om 15:22+ 1782

Iedereen weet wie het lek is (Shaila-Ann Rao) maar er zal niets aan gedaan worden.

User Avatar
miximaxi 29 oktober 2022 om 15:17+ 26447

Wat is deze man toch vreselijk genant. Red Bull moet nu helemaal een onderzoek eisen zodat deze schoft wordt aangepakt!!

Fascinerend 29 oktober 2022 om 15:17+ 211

Wolff kent dus het lek.

Als je nu echt voor F1 staat maak je het bekend.

MB_Amg_LH-SUL 29 oktober 2022 om 15:16+ 24

Denk dat de financieel directeuren ook spontaan een nieuwe vloer met een extra stang hebben gemaakt voor Mercedes, vlak voor de GP in Canada.

User Avatar
Mitchell 29 oktober 2022 om 15:11+ 32171

Dit zou inderdaad wel wat voor Toto zijn om de aandacht van zichzelf af te houden en/of het lek te beschermen.

Waarom kan ik deze man na de dood van Nikki Lauda niet meer serieus nemen?‍♂️.

Frans Kamstra 29 oktober 2022 om 15:15+ 16881

Wat mis ik die man bij Mercedes nu.

Frans Kamstra 29 oktober 2022 om 15:01+ 16881

Ik noem het de hoofdzaak. Dit is niet de eerste keer dat er een lek vanuit de fia is geweest en zal zeker weten aangepakt moeten worden.

Mocht het zo zijn dat het lek helemaal niets met hem of Mercedes te maken zou hebben dan zou een goede teambaas juist pleiten om elk lek aan te passen. En ja hiermee impliceer ik dat toto en Mercedes er baad bij hebben.

Swiebertjego 29 oktober 2022 om 14:58+ 4992

Smerig kereltje die Toto, natuurlijk probeert hij nu de aandacht weer af te leiden. Komt van de CFO. Ja hoor, de CFO van RB praat met zijn collega's en roept daar dat men enorme overschrijdingen heeft. Dit vertelt hij natuurlijk niet intern en tevens stuurt hij een financiële rapportages op die veel lager liggen. Wolffje, hoe dom kun je zijn van de twee woorden die de man uitspreekt liegt hij er drie

F1 Zandvoort 29 oktober 2022 om 14:56+ 33128

Nee nu niet proberen aandacht ergens anders heen te leiden je weet meet

User Avatar
Primarch 29 oktober 2022 om 14:55+ 5589

Wolff: 'het is helemaal niet belangrijk dat wij een mol bij de FIA hebben zitten.' ?

Het is natuurlijk weer wel droevig dat de FIA zelf niet bedenkt dat ze hier toch eens serieus onderzoek naar moeten doen, want je kunt natuurlijk uitrekenen dat als dit soort info wordt gedeelt, er ook technische info wordt gedeelt.

Frans Kamstra 29 oktober 2022 om 15:06+ 16881

Dat is de fia toch? Die doet niets totdat er of teveel schade is of een team met teveel bewijs komt dat ze er niet meer omheen kunnen.

Joost Verhoeven 29 oktober 2022 om 15:19+ 9035

Het is tenslotte zijn mol?

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 14:52+ 28797

De aandacht mag ook niet verlegd worden maar het lekken moet onderzocht worden. En de rol van toto neem ik zeer kwalijk en moet ook gestraft worden. Verschillende onderwerpen wel beide aanpakken. Hoop echt dat hij er zonder straf niet van afkomt

vdb 29 oktober 2022 om 14:59+ 3191

Waarom mag de aandacht ondertussen niet verlegd worden? We zijn er al weken mee zoet; vol in de aandacht. Dat stuk is toch juist nu klaar toch nu we de overtreding en straf weten?

User Avatar
F1buzz 29 oktober 2022 om 15:02+ 58776

Nee natuurlijknis het niet klaar. Merc en mclaren gaan dit het hele jaar uitbuiten. Het begint nu pas.

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 15:10+ 28797

Zoals alle andere onderwerpen door diverse teams en media.
Wat is het verschil dan?

Swiebertjego 29 oktober 2022 om 15:03+ 4992

Gaat hier om de vraag of er iets gedaan moet worden aan de lekkage bij de FIA. En dat die er is is wel duidelijk. Meest recent, de stuurstangen.

Monic Armiento-Hissink 29 oktober 2022 om 15:07+ 38624

De vraag is waar vind je een goede loodgieter, die zijn tegenwoordig ook schaars.

vdb 29 oktober 2022 om 15:34+ 3191

Ik stel voor dezelfde gast die NordStream 1 gaat fixen.

Swiebertjego 29 oktober 2022 om 15:09+ 4992

Ik heb bewust geen lek gezegd want in mijn optiek stroomt het van de FIA naar MB. Dus er is wel een hele goede loodgieter nodig.

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 15:12+ 28797

Ik zal niet degene zijn die daarop tegen is. Ook over de aanpassing mid season was daar ook fel tegen. Dat verandert niks aan mijn mening van nu. Ik zeg niks raars vind ik

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 15:09+ 28797

Dat is toch met allerlei andere zaken. Worden hedendaags ook besproken. Moeten we nu zwijgen over het onderwerp omdat het klaar is. Ik zeg toch niks raars.

User Avatar
SolarCell 29 oktober 2022 om 15:23+ 17255

Nee hoor, maar je herhaalt het iets te graag. Zo'n 4400 keer op een dag. Wordt beetje vermoeiend, we weten het nu wel.

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 18:04+ 28797

Yep zo zit het in elkaar. Mee eens

User Avatar
SolarCell 29 oktober 2022 om 17:03+ 17255

Daarin heb je gelijk. Onderwerpen blijven in een soort carrousel terugkeren. Soms tot in den treuren, met een nieuwe kop. Klopt. En dat daarin discussies ontstaan is voor hen natuurlijk het doel, zo simpel is het ook weer.

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 16:50+ 28797

Als ernaar wordt gevraagd herhaal ik het. Als er een artikel wordt geplaatst geef ik mijn mening. Dat een onderwerp in 100 artikelen wordt geplaatst, ligt niet aan mij. Ik geef graag mijn mening, dat wel

Swiebertjego 29 oktober 2022 om 18:12+ 4992

Solar, ik heb MB inmiddels op negeren staan. Mijn haren gingen steeds recht overeind staan. Hij is echt een Wolff in schaapskleren. Altijd mooie praatjes van objectief etc. maar als hij kon RB de grond in stampen. Ik was er helemaal klaar mee.

vdb 29 oktober 2022 om 15:26+ 3191

Nee je hoeft er van mij zeker niet over te zwijgen. Maar je stelt duidelijk de aandacht mag niet verlegd worden. En dus vraag ik je waarom niet.
Het lek lijkt me juist het volgende hoofdstuk van budgetgate. Ook erg relevant wie bij de FIA lekt. Nou ben ik natuurlijk RBR fan en dus is het niet verrassend dat ik het lek zeker net zo relevant vind als de hele budgetoverschrijding zelf :-)

Ps: overigens vind ik de straf voor RBR gewoon terecht en eigenlijk wel prima op maat.

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 15:40+ 28797

Mee eens en hoop dat alles naar boven komt en gestraft worden.

User Avatar
SolarCell 29 oktober 2022 om 15:29+ 17255

Die straf is zeker terecht. Teveel is teveel. Net zoals lekken er zijn om opgespoord en te gedicht te worden...

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 15:39+ 28797

Dat geef ik aan in mijn reactie. Beide. Lek en toto moeten worden aangepakt vind ik

User Avatar
G33-SimplyLovely 29 oktober 2022 om 14:59+ 3234

Dat van die directive is nog een tikkeltje erger. Hoe kom MB dit als enige weten?
Snap nog steeds niet dat daar niet veel meer naar gevraagd wordt door de zogenaamde journalisten. Vrijheid mijn ass…..gewoon de mond gesnoerd door Toto en zijn schoothondjes….

User Avatar
F1buzz 29 oktober 2022 om 15:03+ 58776

Omdat die jourbalisten merc en de fia te vriend willen houden anders kunnen ze hun paddock pass inleveren.

User Avatar
G33-SimplyLovely 29 oktober 2022 om 15:27+ 3234

Dat is het ook Buzz

User Avatar
G33-SimplyLovely 29 oktober 2022 om 22:25+ 3234

Ach ja. Alpha Thauri rijdt tenminste met jouw naam op de auto ?

User Avatar
F1buzz 29 oktober 2022 om 19:08+ 58776

Helaas wel. Maar blinft jammer dat er zo onderdruk sensuur wordt uit geoefend

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 15:13+ 28797

Daar snap ik ook niets van. Ook andere teams dat ze daar niks mee doen. Ik wil dat ook weten en als daar iets niet goed is MB straffen.

User Avatar
G33-SimplyLovely 29 oktober 2022 om 15:27+ 3234

De macht van MB/Toto gaat ver

User Avatar
F16 29 oktober 2022 om 15:47+ 18221

Het ene is afgerond, nu de volle aandacht op het lek lijkt mij. Wel netjes dat je vind dat Wolffje ook straf verdient in deze.

MB_Amg_GR-SLH 29 oktober 2022 om 16:46+ 28797

Ik geef het vaak aan ik bekijk het per onderwerp en niet wie. Als het Horner was geweest ipv toto, zelfde mening. Ben ik trots op het gedrag? Zekerniet, zelfs balen. Ben er zelf niet verantwoordelijk voor en hij wel, dus op de blaren zitten